Nie masz jeszcze systemu?
Używaj za darmo!
Funkcjonalność systemu:
- Zarządzanie kontaktami z klientami i obsługa powiązanych zdarzeń, transakcji i dokumentów.
- Gromadzenie, analiza i raportowanie danych w różnych, samodzielnie określanych okresach czasu.
- Planowanie działań, spotkań, delegacji i prac pracowników w postaci kalendarzy.
- Informowanie o aktualnym stanie zlecenie klienta.
- Tworzenie bazy wiedzy zawierającej historię działań, w tym korespondencja, delegacje, telefony, wysyłka ofert.
- Proste wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych
Korzyści
- Dopasowanie procesów sprzedażowych do indywidualnych potrzeb klientów.
- Lepsza obsługa klienta.
- Szybsza reakcja na potrzeby klienta.
- Łatwy dostęp do historii wszystkich działań.
- Sprawne i kompleksowe organizowanie pracy zespołu obsługi klienta i działu handlowego.
- Łatwa ocena pracy osób zajmujących się obsługą klientów.
Moduły systemu
Moduł Kontakty
- Lista kontrahentów
- W tym dziale przedsiębiorca może tworzyć dowolną ilość zadań która mogą być przypisane do kontrahentów, lub do pracowników. Wszystkie te informacje zostaną zebrane w jednym miejscu – na karcie kontaktu/kontrahenta.
- System umożliwia zbudowanie kompletnej bazy danych kontrahentów z wszystkimi niezbędnymi informacjami do funkcjonowania przedsiębiorstwa.
- Dane kontrahentów, umowy związane z kontrahentami oraz wszelkie dodatkowe ustalenia możesz mieć teraz w jednym miejscu i wręcz pod ręką, wystarczy chociażby telefon z dostępem do Internetu. System umożliwia zbudowanie kompletnej bazy danych kontrahentów z wszystkimi niezbędnymi informacjami do funkcjonowania przedsiębiorstwa.
- Zapisywanie dowolnych danych opisujących kontakt lub kontrahenta.
- Prosty i szybki podgląd historii dla pracowników zastępujących opiekuna danego klienta.
- Podział kontaktów na grupy
- Import/eksport kontaktów z/do systemu.
Moduł Działania
- System udostępnia terminarz dla użytkowników co jest niezbędne do prowadzenia własnej firmy.
- Dodawanie zadań do kalendarza takich jak: spotkania (z kontrahentami, inwestorami), delegacje, szkolenia. Dzięki temu narzędziu nie zapomnisz już o ważnych wydarzeniach.
- Eksport zadań z Google Calendar.
- Edycja i kontrola zadań wg opcji: priorytet, status, przydzielone do, daty.
- Różne typy zadań, np.: zadanie, spotkanie, zobowiązanie.
- Przypomnienia o płatnościach, jak i o dacie płatności podatków, czy ubezpieczeń.
Moduł Produkty
- Każda firma posiada w swojej ofercie produkty, lub usługi. Proste zarządzanie stanami magazynowymi, cenami produktów, czy usług to klucz do wyższej efektywności twojego przedsiębiorstwa.
- Lista produktów
- Kartoteka produktów firmy
- Grupowanie produktów
- Proste zarządzanie cenami i podatkami
- Powiadomienia o niskich stanach magazynowych
Moduł Sprzedaż
- Sprzedaż to esencja prowadzenia biznesu. Z modułem poświęconym w pełni sprzedaży zwiększysz efektywność, ale również bez najmniejszego wysiłku podsumujesz historię transakcji i podejmiesz właściwe decyzje.
- Rezultaty sprzedaży handlowców pozwolą na szybkie podsumowania i porównania efektów pod koniec wskazanego okresu.
- Proste wystawianie faktur, tylko dwa kliknięcia do wybrania kontrahenta i dwa kliknięcia do wyboru produktu! Możliwość dodawania komentarzy.
- Powiązania z kalendarzem, kontaktem.
- Rejestr działań sprzedażowych
- Określanie etapów sprzedaży
- Raportowania sprzedaży
- Powiązanie sprzedaży z handlowcem
- Dodawanie czynności, zadań.
- Możliwość załączania dodatkowych dokumentów do faktur.
- Analiza sprzedaży produktów
- Dzięki systemowi z prosty i szybki sposób stworzysz ofertę zgodną z firmowymi wytycznymi. Twoje działania będą jeszcze bardziej efektywne!
- Pełny rejestr utworzonych ofert.
- Możliwość dołączania dowolnych plików
- Możliwość powiązania systemu z API firmy kurierskiej, dzięki czemu możesz wysyłać bezpośrednio z systemu CRM.
- Drukowanie do plików PDF
- Możliwość nadawania ofertom statusu: utworzona/wysłana, przyjęta, odrzucona, testowa.
- Możliwość tworzenia bezpośrednio z oferty faktury lub zamówienia.
- Konsekwentna numeracja ofert i faktur.
Moduł Magazyn
- Jedną z głównych narzędzi systemu do zarządzania magazynem jest stała kontrola stanów. Prawidłowe wykorzystanie umożliwia trafną ocenę prowadzonej gospodarki magazynowej oraz dostarcza informacji na temat aktualnej dostępności materiałów. W współpracy z innymi narzędziami systemu do prowadzenia magazynu, a w znacznej mierze z systemem analiz, przedsiębiorca ma możliwość optymalizacji przepływu towarów.
- Na szczególną uwagę zasługuje możliwość ustawienia oprogramowania w taki sposób, by system sam automatycznie sporządzał zamówienia do dostawców, w sytuacji gdy w magazynie pojawiają się braki w towarach. Wystarczy jedno kliknięcie by system wygenerował zamówienie na pozycje potrzebujące uzupełnienia.
- W systemie można sporządzać dokumenty magazynowe, związane z przyjmowaniem PZ lub PW, oraz tych związanych z rozchodem towarów, czyli WZ lub RW.
- Obroty wg dokumentów
Moduł Raporty
- Moduł raporty umożliwia zaawansowane, jasne raportowanie rezultatów biznesowych. Tworzenie raportów przy użyciu systemu zajmuje zaledwie kilka sekund. Raporty umożliwią Ci podejmowanie strategicznych decyzji na bazie aktualnych danych.
- Raportowanie etapów pracy z klientem
- Statystyki sprzedaż
- Czytelne wykresy
- Możliwość tworzenia zestawień użytkownika
- Wysyłanie raportów na e-mail.
Moduł Dokumenty
- Jedną z dostępnych w systemie funkcji jest przechowywanie dokumentów związanych z jednym kontrahentem w jednym miejscu. Możesz przechowywać pliki pogrupowane w katalogach i folderach.
- W karcie dokumenty możesz przejrzeć wszystkie dokumenty powiązane z wybranym kontrahentem, bez zbędnego marnowania czasu na szukania w segregatorach pomiędzy setkami stron, teraz możesz mieć dostęp do tego nie tylko w firmie, ale wszędzie. Oszczędzaj swój czas, bo Twój czas to Twoje pieniądze.
- Jest to idealny moduł do gromadzenia wszystkich ważnych firmowych dokumentów – formularzy, dokumentów. Umożliwia to budowanie firmowej bazy plików (dokumentów).
- Możliwość zarządzania prawami do plików.
- Historia zmian dokonywanych na plikach
- Powiązanie plików z użytkownikami/klientami
- Możliwość pobierania plików.
Moduł Rozrachunki
- Lista kontrahentów z bieżącymi saldami.
- Transakcje
- Rozliczenia
- Salda
- Odsetki
Moduł Umowy
- Wszystkie zawarte twoje umowy teraz mogą być w jednym miejscu
- Tworzenie nowych umów
- Rejestr zawartych umów
- Rozszerzone filtrowanie umów według statusów, terminów zakończenia.
- Określenie jednostki rozliczeniowej umowy.
Moduł Kasa
- Ruch finansów
- KP/KW
- Tworzenie kas.
Moduł Produkcja
- Anulowanie pełnomocnictwa.
- Lista czynności
- Lista kart pracy
- Raporty kart pracy
- Lista zasobów