Outsourcing IT

Wsparcie techniczne polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obliżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

W ofercie posiadamy

  • tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej,
  • zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
  • utrzymywanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu),
  • zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
  • zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian,
  • rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
  • szybką reakcję na awarie i usterki,
  • instalację nowych komputerów w firmie,
  • usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.

Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
  • wczesne przeciwdziałanie awariom
  • szybka reakcja w przypadku awarii
  • stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci
  • szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.