Nie masz jeszcze systemu?
Używaj za darmo!
Funkcjonalność systemu:
Zarządzanie kontaktami z klientami i obsługa powiązanych zdarzeń, transakcji i dokumentów.
Gromadzenie, analiza i raportowanie danych w różnych, samodzielnie określanych okresach czasu.
Planowanie działań, spotkań, delegacji i prac pracowników w postaci kalendarzy.
Informowanie o aktualnym stanie zlecenie klienta.
Tworzenie bazy wiedzy zawierającej historię działań, w tym korespondencja, delegacje, telefony, wysyłka ofert.
Proste wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych
Korzyści
Dopasowanie procesów sprzedażowych do indywidualnych potrzeb klientów.
Lepsza obsługa klienta.
Szybsza reakcja na potrzeby klienta.
Łatwy dostęp do historii wszystkich działań.
Sprawne i kompleksowe organizowanie pracy zespołu obsługi klienta i działu handlowego.
Łatwa ocena pracy osób zajmujących się obsługą klientów.
Moduły systemu
Moduł Kontakty
Lista kontrahentów
W tym dziale przedsiębiorca może tworzyć dowolną ilość zadań która mogą być przypisane do kontrahentów, lub do pracowników. Wszystkie te informacje zostaną zebrane w jednym miejscu – na karcie kontaktu/kontrahenta.
System umożliwia zbudowanie kompletnej bazy danych kontrahentów z wszystkimi niezbędnymi informacjami do funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Dane kontrahentów, umowy związane z kontrahentami oraz wszelkie dodatkowe ustalenia możesz mieć teraz w jednym miejscu i wręcz pod ręką, wystarczy chociażby telefon z dostępem do Internetu. System umożliwia zbudowanie kompletnej bazy danych kontrahentów z wszystkimi niezbędnymi informacjami do funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Zapisywanie dowolnych danych opisujących kontakt lub kontrahenta.
Prosty i szybki podgląd historii dla pracowników zastępujących opiekuna danego klienta.
Podział kontaktów na grupy
Import/eksport kontaktów z/do systemu.
Moduł Działania
System udostępnia terminarz dla użytkowników co jest niezbędne do prowadzenia własnej firmy.
Dodawanie zadań do kalendarza takich jak: spotkania (z kontrahentami, inwestorami), delegacje, szkolenia. Dzięki temu narzędziu nie zapomnisz już o ważnych wydarzeniach.
Eksport zadań z Google Calendar.
Edycja i kontrola zadań wg opcji: priorytet, status, przydzielone do, daty.
Różne typy zadań, np.: zadanie, spotkanie, zobowiązanie.
Przypomnienia o płatnościach, jak i o dacie płatności podatków, czy ubezpieczeń.
Moduł Produkty
Każda firma posiada w swojej ofercie produkty, lub usługi. Proste zarządzanie stanami magazynowymi, cenami produktów, czy usług to klucz do wyższej efektywności twojego przedsiębiorstwa.
Lista produktów
Kartoteka produktów firmy
Grupowanie produktów
Proste zarządzanie cenami i podatkami
Powiadomienia o niskich stanach magazynowych
Moduł Sprzedaż
Sprzedaż to esencja prowadzenia biznesu. Z modułem poświęconym w pełni sprzedaży zwiększysz efektywność, ale również bez najmniejszego wysiłku podsumujesz historię transakcji i podejmiesz właściwe decyzje.
Rezultaty sprzedaży handlowców pozwolą na szybkie podsumowania i porównania efektów pod koniec wskazanego okresu.
Proste wystawianie faktur, tylko dwa kliknięcia do wybrania kontrahenta i dwa kliknięcia do wyboru produktu! Możliwość dodawania komentarzy.
Powiązania z kalendarzem, kontaktem.
Rejestr działań sprzedażowych
Określanie etapów sprzedaży
Raportowania sprzedaży
Powiązanie sprzedaży z handlowcem
Dodawanie czynności, zadań.
Możliwość załączania dodatkowych dokumentów do faktur.
Analiza sprzedaży produktów
Dzięki systemowi z prosty i szybki sposób stworzysz ofertę zgodną z firmowymi wytycznymi. Twoje działania będą jeszcze bardziej efektywne!
Pełny rejestr utworzonych ofert.
Możliwość dołączania dowolnych plików
Możliwość powiązania systemu z API firmy kurierskiej, dzięki czemu możesz wysyłać bezpośrednio z systemu CRM.
Drukowanie do plików PDF
Możliwość nadawania ofertom statusu: utworzona/wysłana, przyjęta, odrzucona, testowa.
Możliwość tworzenia bezpośrednio z oferty faktury lub zamówienia.
Konsekwentna numeracja ofert i faktur.
Moduł Magazyn
Jedną z głównych narzędzi systemu do zarządzania magazynem jest stała kontrola stanów. Prawidłowe wykorzystanie umożliwia trafną ocenę prowadzonej gospodarki magazynowej oraz dostarcza informacji na temat aktualnej dostępności materiałów. W współpracy z innymi narzędziami systemu do prowadzenia magazynu, a w znacznej mierze z systemem analiz, przedsiębiorca ma możliwość optymalizacji przepływu towarów.
Na szczególną uwagę zasługuje możliwość ustawienia oprogramowania w taki sposób, by system sam automatycznie sporządzał zamówienia do dostawców, w sytuacji gdy w magazynie pojawiają się braki w towarach. Wystarczy jedno kliknięcie by system wygenerował zamówienie na pozycje potrzebujące uzupełnienia.
W systemie można sporządzać dokumenty magazynowe, związane z przyjmowaniem PZ lub PW, oraz tych związanych z rozchodem towarów, czyli WZ lub RW.
Obroty wg dokumentów
Moduł Raporty
Moduł raporty umożliwia zaawansowane, jasne raportowanie rezultatów biznesowych. Tworzenie raportów przy użyciu systemu zajmuje zaledwie kilka sekund. Raporty umożliwią Ci podejmowanie strategicznych decyzji na bazie aktualnych danych.
Raportowanie etapów pracy z klientem
Statystyki sprzedaż
Czytelne wykresy
Możliwość tworzenia zestawień użytkownika
Wysyłanie raportów na e-mail.
Moduł Dokumenty
Jedną z dostępnych w systemie funkcji jest przechowywanie dokumentów związanych z jednym kontrahentem w jednym miejscu. Możesz przechowywać pliki pogrupowane w katalogach i folderach.
W karcie dokumenty możesz przejrzeć wszystkie dokumenty powiązane z wybranym kontrahentem, bez zbędnego marnowania czasu na szukania w segregatorach pomiędzy setkami stron, teraz możesz mieć dostęp do tego nie tylko w firmie, ale wszędzie. Oszczędzaj swój czas, bo Twój czas to Twoje pieniądze.
Jest to idealny moduł do gromadzenia wszystkich ważnych firmowych dokumentów – formularzy, dokumentów. Umożliwia to budowanie firmowej bazy plików (dokumentów).
Możliwość zarządzania prawami do plików.
Historia zmian dokonywanych na plikach
Powiązanie plików z użytkownikami/klientami
Możliwość pobierania plików.
Moduł Rozrachunki
Lista kontrahentów z bieżącymi saldami.
Transakcje
Rozliczenia
Salda
Odsetki
Moduł Umowy
Wszystkie zawarte twoje umowy teraz mogą być w jednym miejscu
Tworzenie nowych umów
Rejestr zawartych umów
Rozszerzone filtrowanie umów według statusów, terminów zakończenia.
Określenie jednostki rozliczeniowej umowy.
Moduł Kasa
Ruch finansów
KP/KW
Tworzenie kas.
Moduł Produkcja
Anulowanie pełnomocnictwa.
Lista czynności
Lista kart pracy
Raporty kart pracy
Lista zasobów