Wsparcie techniczne polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obliżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
W ofercie posiadamy
- tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej,
- zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
- utrzymywanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu),
- zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
- zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
- szybką reakcję na awarie i usterki,
- instalację nowych komputerów w firmie,
- usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.
Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT
- obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
- dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
- wczesne przeciwdziałanie awariom
- szybka reakcja w przypadku awarii
- stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci
- szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.