System CRM/ERP
Rozwiązanie specjalnie dostosowane do potrzeb firmy „e5″ w którym podstawę tworzy moduł CRM czyli zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami, szereg opcji ułatwiających poprawne relacje z kontrahentami, dodatkowo funkcja produktów, która daje możliwość przypisania do danego produktu opisu, parametrów, dostawcy czy nawet zdjęcia. Kolejny jest moduł ERP czyli system służący wspomaganiu zarządzania przedsiębiorstwem składający się z dwóch głównych elementów pierwszym jest „sprzedaż” czyli oferty, zamówienia sprzedaży i faktury, kolejny to „magazyn” czyli szeroko rozwinięty moduł w którym znajdują się takie funkcje jak zamówienia wewnętrzne, zamówienia zakupu, stany magazynowe, operacje magazynowe. Kolejny moduł to DMS czyli system zarządzania dokumentami, jego główną zaletą jest funkcja wglądu na aktualne płatności i wydatki w firmie. Ostatnie rozwiązanie to moduł B2B umożliwiający udostępnienie partnerom biznesowym wgląd do informacji o współpracy np. poprzednie faktury czy sklep internetowy.
System zarządzania, wdrożony w firmie „Ekomer” posiada wbudowane moduły CRM, ERP i DMS. Dostosowany do funkcjonowania firmy, trzonem tego rozwiązania jest moduł CRM, który w tym przypadku opiera się tylko na kontaktach z kontrahentami. Najistotniejszą funkcję pełni moduł ERP, w przypadku firmy „Ekomer” jest on bardzo rozwinięty. Kolejny moduł to DMS czyli system zarządzania dokumentami.
Serwisy Internetowe
Platforma stworzona na potrzeby Polskiego związku wędkarskiego, składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszym jest serwis „wędkarz” umożliwiający sprzedaż znaczków, pozwoleń i opłat. Ewidencja sprzedaży i stanów magazynowych, raportowanie i możliwość wysyłania wiadomości SMS do wszystkich członków koła. Dodatkowo funkcja rejestracji wędkarza w systemie dzięki czemu ma możliwość zakupienia pozwolenia online. Drugim elementem jest aplikacja mobilna na smartfony z systemem Android, która posiada funkcję „zgłoś anomalię” czyli użytkownik ma możliwość anonimowego zgłoszenia anomalii środowiskowej np. dzikiego wysypiska śmieci. Moduł „sprawdź wędkarza” czyli ukryta funkcja dla służb straży rybackiej, która daje możliwość sprawdzenia statusu wędkarza i jego wykupionych opłat.
Platforma stworzona na potrzeby Polskiego związku wędkarskiego, składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszym jest serwis „GEO-EVENT” umożliwia zgłoszenie anomalii. Funkcjonalność pozwala zgłaszać wszelkie wystąpienia sytuacji powodujących bezpośrednie zagrożenie dla środowiska przyrodniczego. Zgłoszenie może zawierać szczegółowy opis oraz nawet do 10 zdjęć. Zgłoszenia mogą być dodawane anonimowo. Drugim elementem jest aplikacja mobilna, osoba posiadająca dostęp do smartfona i internet w smartfonie może dokonać zgłoszenia anomalii. Aplikacja ”Zgłoś anomalię” umożliwia anonimową rejestrację i powiadomienie o zauważonym zagrożeniu środowiskowym.
Systemy B2B
Wdrożenie systemu B2B dla firmy „Haba RL” jest liderem w produkcji małych oczyszczalni ścieków, które również montuje i serwisuje. Ofertę uzupełniają separatory tłuszczu oraz węglowodorów, systemy zagospodarowania wód opadowych, przepompownie oraz biopreparaty.
Wdrożenie systemu B2B dla firmy „Mat-Bud” która specjalizuje się w hurtowej i detalicznej sprzedaży materiałów budowlanych oraz w realizacji usług budowlanych. Firma posiada cztery oddziały handlowe, betoniarnia i żwirownia położone w pobliżu Torunia i Bydgoszczy w miejscowościach Rozgarty, Zławieś Mała, Ciele, Gutowo zapewniają sprawną dostawę towaru na każdą budowę.
Wdrożenie systemu B2B dla firmy „Mat-Instal” prowadzi kompleksową obsługę w zakresie doboru, sprzedaży, montażu i serwisu pomp ciepła, systemów grzewczo-sanitarnych oraz wentylacyjnych.
Wdrożenie systemu B2B dla firmy „BestService” świadczącej usługi outsourcingowe, obsługę kontraktów zawartych w imieniu dostawców, negocjowaniem warunków dostaw z sieciami handlowymi, doradztwem przy przygotowywaniu ofert i warunków sprzedaży do sieci handlowych, obsługą merchandisingową i obsługą promocji w sieciach handlowych, doradztwem przy budżetowaniu oraz przygotowywaniu ofert produktowych dla sieci handlowych.
Wdrożenie systemu B2B dla firmy „Meritum” to profesjonalna i skuteczna firma oferująca szeroką gamę opakowań dostępnych w stałej sprzedaży zapewniająca jednocześnie optymalne warianty w dziedzinie pakowania.
Aplikacje Mobilne
„ZGŁOŚ ANOMALIE” – Aplikacja stworzona dla PZW, każda osoba posiadająca dostęp do smartfona i internet w smartfonie może dokonać zgłoszenia anomalii. Aplikacja ”Zgłoś anomalię” umożliwia anonimową rejestrację i powiadomienie o zauważonym zagrożeniu środowiskowym. Podczas zgłaszania zdarzenia, użytkownik przypisuje je do jednej z czterech dostępnych kategorii zagrożenia kłusownictwo, śnięcia ryb, zanieczyszczenia wody, zaśmiecenia brzegu. Zgłoszenia automatycznie pojawia się na platofrmie geolokalizacyjnej. Dzieki temu powstaje interaktywna mapa miejsc najbardziej zagrożonych, narażonych na wandalizm i kłusownictwo.
„SPRAWDŹ WĘDKARZA” – Aplikacja stworzona dla PZW, celem aplikacji jest umożliwienie upoważnionym osobom (m.in. funkcjonariusze straży rybackiej) weryfikacji zezwoleń wędkarskich. Kontrolerzy za pomocą aplikacji mobilnej, mogą sprawdzać, czy osoby korzystające z łowisk, uiścili niezbędne opłaty, czy posiadają odpowiednie zezwolenia i uprawnienia. Aplikacja mobilna jest połączona z bazą danych systemu ŁOWISKO celem automatycznej weryfikacji zakupionych uprawnień.
Sklepy Internetowe
Sklep internetowy stworzony dla firmy „BSL” jest rozwiązaniem innowacyjnym, sklep połączony został bezpośrednio z odrębnym systemem ERP. Hurtownia motoryzacyjna posiada w swojej bazie ponad milion części.
Sklep internetowy zrealizowany na potrzeby firmy „Meritum” która w swojej ofercie posiada takie produkty jak folie, opakowania z tektury i papieru, taśmy samoprzylepne oraz torby, worki i reklamówki.
Sklep internetowy stworzony dla firmy „Eurooptical” jest to salon optyczny, w którego ofercie znajdziemy okulary korekcyjne, soczewki kontaktowe, akcesoria, okulary przeciwsłoneczne i sportowe.